De Darii i Aiial

Fa anys vaig crear Darii. Darii és una llengua inventada que anava actualitzant a mesura que m'anava avorrint. Amb el temps i amb l'ajut d'un joc de rol, va anar prenent forma el que jo he anomenat MinDarii, el món Darii. En Darii, la paraula Darii significa vida i va ser la primera paraula que vaig crear. Després en varen sorgir d'altres, però em feia gràcia que la primera tingués aquest significat.

Aquest bloc pretén ser un recull de totes les coses que he fet i faré per engrandir el MinDarii. També hi posaré parts d'un diccionari que ja té més de 400 paraules, segons el darrer recompte que vaig fer fa molt de temps. Durant uns dies he estat pensant molt sobre Darii, i sobre Aiial, i penso que val la pena que el món els conegui. I a més, és quelcom sobre el que vull escriure.

Qui sap si aquestes històries veuran algun dia la llum. El cas és que a mi m'enorgulleix molt tenir això en ment, i crec que si no ho dono al públic ara pot ser que mai ho faci del tot; com que no vull perdre la idea (que, com tot, va i ve a través del temps) he decidit ajuntar-ho tot i penjar-ho aquí, ja que la gent de blogspot em permet tal cosa.